U bent een succesvol vastgoedprofessional, maar hoe staat het met uw social media vaardigheden? Bent u er al echt effectief mee bezig of zijn uw concurrenten intussen een stuk verder? Social media als marketinginstrument en niet als onzin kanaal? Vastgoed en social media gaan heel goed samen! Een nieuw huis is namelijk iets dat je als consument altijd wilt delen…. Bovendien heeft Google ontdekt dat kopers en verkopers al 12 maanden voor hun beslissing online actief zijn.
Op deze speciale 1-daagse training wordt verteld hoe social media echt WERKT, wat u ermee kunt doen en hoe dit in de organisatie te implementeren is.

Deze training is de logische volgende stap op algemene social media trainingen: the next step. U kent intussen de sociale netwerken, u snapt ook dat deze belangrijk zijn en u bent bekend met de globale werking van deze netwerken. Nu komt het er op aan! Hoe krijg je volgers, believers, fans en ambassadeurs? Wat is ZMOT en hoe maak je er gebruik van. Wat is het succes van portalen als Funda, Amsterdam woont of Doorsteps? Hoe maak je van een koude lead een co-creator? Kortom hoe ga je samen met elkaar iets moois maken?

technology-meets-real-estate-world

Samengevat:

  • Wat zijn succesvolle advertentiemethodes op social media: Google Adwords, Facebook en niet te vergeten LinkedIn
  • Effectieve interactie strategieën via social media: van tagging tot apps
  • Kopers en Verkopers aan je binden in de ZMOT fase
  • Osmosis (one source many output systems for interactive services) en hyperlocal

Wil jij een voorsprong op het gebied van Vastgoed en Social Media: nieuwbouw, winkelcentra, makelaardij, leads en co-creatie?

Zie ook de onderstaande YouTube impressie van de training. Deze werd aan 30 vastgoedprofessionals gegeven van toonaangevende partijen van onder andere: Syntrus Achmea, AM, Ymere en de Hanzehogeschool.

Deze training wordt tegen een zeer concurrerend tarief aangeboden.

Meer weten over deze training of een offerte aanvragen ? Klik dan hier